Preprodajalec vstopnic. Cena vstopnice je lahko višja od nominalne vrednosti.

Sťažnosť

Sťažnosť

Vo všetkom, čo robíme v Onlineticketshop, prichádza na prvom mieste vynikajúca služba. V nepravdepodobnom prípade, že máte sťažnosť na našu službu alebo našu službu, urobíme všetko preto, aby sme ju vyriešili. Žiadame Vás, aby ste nám sťažnosť nahlásili čo najskôr.

Môžete to urobiť kontaktovaním nás. Popíšte sťažnosť čo najjasnejšie a uveďte číslo objednávky, udalosť, dátum nákupu a prípadne dátum udalosti.

MANIPULÁCIA SŤAŽNOSTÍ
Podali ste sťažnosť? Do 7 dní vás budeme informovať o riešení vašej sťažnosti.

Európska platforma RSO
Ďalšou možnosťou je predložiť vašu sťažnosť výboru pre spory prostredníctvom európskej platformy riešenia sporov.

MÁTE NEJAKÉ OTÁZKY?
Kontaktujte Zákaznícky servis.