Preprodajalec vstopnic. Cena vstopnice je lahko višja od nominalne vrednosti.

Často kladené otázky

Odpoveď na všetky vaše otázky. Nenašli ste to, čo ste hľadali? Kontaktuje nás na adrese Zákaznícky servis

Často kladené otázky

Top 5 Najpogoštejša vprašanja

Prečo je cena, ktorú som musel/a zaplatiť, iná ako cena uvedená na vstupenke?

Sme predajca a naše ceny sa odvíjajú od dopytu po vstupenkách a ich aktuálnej dostupnosti. Naše ceny preto môžu fluktuovať, v dôsledku čoho môžu byť vyššie alebo nižšie v porovnaní s pôvodnou cenou. Transparentnosť považujeme za veľmi dôležitú, a preto popri našich vlastných cenách vždy uvádzame aj pôvodnú cenu vstupeniek. Nesúhlasíme s pridávaním skrytých poplatkov, a preto je zobrazovaná cena rovnaká ako cena, ktorú zaplatíte.

Kedy dostanem vstupenky?

Vstupenky vám pošleme v priebehu jedného až dvoch pracovných dní. Oneskorenie ich vydania občas spôsobí organizátor: to sa často deje najmä v prípade športových podujatí, takže občas môže trvať dlhšie, kým vám budeme môcť vstupenky poslať. V takom prípade vás o tejto skutočnosti budeme informovať v rámci e-mailu s potvrdením. V každom prípade dostanete vstupenky minimálne dva týždne pred začiatkom podujatia. Priame prevzatie: Ak je vedľa dostupných vstupeniek uvedený nápis „priame prevzatie“, budete si môcť vstupenky prevziať v priebehu jedného pracovného dňa od uskutočnenia objednávky. Ak platíte pomocou systému iDEAL, dostanete vstupenky do troch hodín. Vstupenky sú rezervované: Vstupenky už máte rezervované, ale zatiaľ ich nemáme k dispozícii. Určite vám ich však v závislosti od dostupnosti pošleme minimálne dva týždne pred začiatkom podujatia.

Môžem zrušiť objednávku?

Rezervácie, ktoré sú dokončené a zaplatené, už nie je možné zrušiť. Potom, čo vám dodáme vstupenku, ju už nemôžeme ďalej predať, pretože by sme nemohli ďalšiemu nákupcovi garantovať zaistenie jedinečnej vstupenky. Z tohto dôvodu nie je možné zrušiť vstupenky, ktoré vám dodáme. Vstupenky sa zo zákona považujú za „časovo obmedzené“, resp. voľnočasové produkty, a preto sa na ne nevzťahuje právo odstúpenia od online predaja. Túto informáciu si môžete overiť na webovej stránke Úradu pre spotrebiteľov a trhy (Authority for Consumers & Markets).

Nedostal/a som potvrdenie objednávky. Čo mám robiť?

Vaša rezervácia je dokončená, ak sa po uskutočnení platby zobrazí naša stránka s poďakovaním a vy dostanete číslo objednávky. Vaša objednávka je dokončená aj v prípade, ak nedostanete potvrdenie cez e-mail, ale vaša platba prebehla úspešne. V prípade pochybností o tom, či bola vaša platba prijatá, sa môžete spojiť s naším zákazníckym servisom, skôr než uskutočníte novú objednávku. Môžete sa s nami spojiť prostredníctvom konverzácie, aplikácie WhatsApp, e-mailu (info@onlineticketsshop.com) alebo telefonicky (+31 50 2011520).

Prečo je na vstupenke uvedené iné meno?

Meno uvedené na vašich vstupenkách je rovnaké ako to, ktoré ste použili pri ich nákupe. Tieto údaje musia zostať na vstupenke v záujme garancie jej platnosti. Každá vstupenka má jedinečný čiarový kód, po oskenovaní ktorého vás vpustia na miesto konania podujatia. Na nákup týchto vstupeniek využívame rozsiahlu a spoľahlivú sieť dodávateľov.

Otázky týkajúce sa mojej rezervácie

Prečo je na vstupenke uvedené iné meno?

Meno uvedené na vašich vstupenkách je rovnaké ako to, ktoré ste použili pri ich nákupe. Tieto údaje musia zostať na vstupenke v záujme garancie jej platnosti. Každá vstupenka má jedinečný čiarový kód, po oskenovaní ktorého vás vpustia na miesto konania podujatia. Na nákup týchto vstupeniek využívame rozsiahlu a spoľahlivú sieť dodávateľov.

Prečo je cena, ktorú som musel/a zaplatiť, iná ako cena uvedená na vstupenke?

Sme predajca a naše ceny sa odvíjajú od dopytu po vstupenkách a ich aktuálnej dostupnosti. Naše ceny preto môžu fluktuovať, v dôsledku čoho môžu byť vyššie alebo nižšie v porovnaní s pôvodnou cenou. Transparentnosť považujeme za veľmi dôležitú, a preto popri našich vlastných cenách vždy uvádzame aj pôvodnú cenu vstupeniek. Nesúhlasíme s pridávaním skrytých poplatkov, a preto je zobrazovaná cena rovnaká ako cena, ktorú zaplatíte.

Kedy dostanem vstupenky?

Vstupenky vám pošleme v priebehu jedného až dvoch pracovných dní. Oneskorenie ich vydania občas spôsobí organizátor: to sa často deje najmä v prípade športových podujatí, takže občas môže trvať dlhšie, kým vám budeme môcť vstupenky poslať. V takom prípade vás o tejto skutočnosti budeme informovať v rámci e-mailu s potvrdením. V každom prípade dostanete vstupenky minimálne dva týždne pred začiatkom podujatia. Priame prevzatie: Ak je vedľa dostupných vstupeniek uvedený nápis „priame prevzatie“, budete si môcť vstupenky prevziať v priebehu jedného pracovného dňa od uskutočnenia objednávky. Ak platíte pomocou systému iDEAL, dostanete vstupenky do troch hodín. Vstupenky sú rezervované: Vstupenky už máte rezervované, ale zatiaľ ich nemáme k dispozícii. Určite vám ich však v závislosti od dostupnosti pošleme minimálne dva týždne pred začiatkom podujatia.

Môžem zrušiť objednávku?

Rezervácie, ktoré sú dokončené a zaplatené, už nie je možné zrušiť. Potom, čo vám dodáme vstupenku, ju už nemôžeme ďalej predať, pretože by sme nemohli ďalšiemu nákupcovi garantovať zaistenie jedinečnej vstupenky. Z tohto dôvodu nie je možné zrušiť vstupenky, ktoré vám dodáme. Vstupenky sa zo zákona považujú za „časovo obmedzené“, resp. voľnočasové produkty, a preto sa na ne nevzťahuje právo odstúpenia od online predaja. Túto informáciu si môžete overiť na webovej stránke Úradu pre spotrebiteľov a trhy (Authority for Consumers & Markets).

Čo sa stane, ak dôjde k zmene dátumu podujatia?

Vo väčšine prípadov budú vaše vstupenky platné vzhľadom na nový dátum podujatia, v ktorý sa môžete dostaviť na miesto konania. V takomto prípade vás budeme kontaktovať a pošleme vám nové vstupenky. Ak sa z nejakého dôvodu nemôžete zúčastniť na podujatí v novom termíne, prosíme vás, aby ste sa čo najskôr obrátili na náš zákaznícky servis. Časy/dátumy futbalových zápasov sa občas môžu zmeniť v krátkom predstihu. Nezabudnite, že vstupenky na futbalové zápasy sú viazané na konkrétny zápas a nie na určitý dátum alebo čas. Radíme vám, aby ste si zaobstarali dostatočne flexibilné rezervácie súvisiace s cestou a ubytovaním a aby ste sledovali webovú stránku daného klubu pre prípadné zmeny.

Čo sa stane, ak dôjde k zrušeniu podujatia?

Ak dôjde k zrušeniu podujatia, sumu zaplatenú za danú vstupenku vám vrátime. Suma bude do 21 dní vrátená na účet, ktorý ste použili na uskutočnenie objednávky.

Ktoré typy vstupeniek sú na predaj?

Onlineticketshop ponúka vstupenky rôznych kategórií v závislosti od podujatí.

Najbežnejšie sú:

• Miesta na sedenie: Prvá lóža, druhá lóža alebo hľadisko

• Miesta na státie: Bežná oblasť na státie

• Zlatý kruh/pred javiskom: Oblasť na státie najbližšie k javisku

• Vstupenky: Základné vstupenky – oblasť na voľné státie alebo sedadlá v závislosti od podujatia

Upozornenie: žiaľ, neponúkame miesta pre osoby na invalidnom vozíku. V prípade akýchkoľvek otázok o kategóriách sa obráťte na náš zákaznícky servis. Členovia nášho personálu vám radi vysvetlia, aký je rozdiel medzi jednotlivými vstupenkami.

Budú rezervované miesta vedľa seba?

Onlineticketshop vám garantuje, že objednávky obsahujúce dve alebo tri vstupenky budú viazané na miesta vedľa seba. Ak to výslovne neuvádzame, nedodávame vstupenky pre samostatné miesta s cieľom zaistiť, aby nikto nesedel sám.

Prečo si nemôžem objednať nepárny počet vstupeniek na niektoré podujatia?

Naša ponuka závisí od toho, čo máme aktuálne k dispozícii. To znamená, že občas môžeme ponúknuť iba párny počet vstupeniek na určité podujatie. Ak si napriek tomu chcete objednať nepárny počet vstupeniek, obráťte sa na náš zákaznícky servis a my sa vynasnažíme splniť vašu požiadavku.

Nedostal/a som potvrdenie objednávky. Čo mám robiť?

Vaša rezervácia je dokončená, ak sa po uskutočnení platby zobrazí naša stránka s poďakovaním a vy dostanete číslo objednávky. Vaša objednávka je dokončená aj v prípade, ak nedostanete potvrdenie cez e-mail, ale vaša platba prebehla úspešne. V prípade pochybností o tom, či bola vaša platba prijatá, vám radíme, aby ste sa spojili s naším zákazníckym servisom, skôr než uskutočníte novú objednávku. Môžete sa s nami spojiť prostredníctvom e-mailu (info@onlineticketsshop.com) alebo telefonicky (+31 50 2011520).

Môžem zmeniť objednávku, ktorú som uskutočnil/a?

Je možné zmeniť dodaciu adresu, ak ešte vstupenky neboli odoslané. Ak chcete zmeniť vaše údaje, obráťte sa na náš zákaznícky servis. Prípadné zmeny adresy nám pošlite e-mailom, aby ste predišli pravopisným chybám. Adresa, na ktorú môžete tento e-mail poslať, je: info@onlineticketsshop.com. Zmena samotnej objednávky (napr. na iný dátum alebo podujatie) je možná iba po konzultácii s naším zákazníckym servisom. Zastihnete nás na e-mailovej adrese alebo na telefónnom čísle 050-2011520.

Objednajte si vstupenky na Onlineticketshop

Prečo si nemôžem rezervovať vstupenky, skôr než sa začne oficiálny predaj vstupeniek na určité podujatie?

Máme prístup k spoľahlivej sieti dodávateľov, ktorá nám umožňuje zúčastňovať sa na exkluzívnych predpredajoch a garantovať vám vstupenky.

Kto je to predajca vstupeniek?

Predajca vstupeniek je prostredník medzi organizátorom podujatia a vami – spotrebiteľom. Na nákup našich vstupeniek využívame služby spoľahlivých dodávateľov. Naše ceny závisia od ponuky a dopytu. To znamená, že občas zaplatíte za vstupenku viac a inokedy zasa menej. Nech je už cena akákoľvek, každý rozdiel uvádzame transparentne.

Ako môže portál Onlineticketshop garantovať, že je určitá vstupenka platná?

Onlineticketshop dodáva výhradne originálne, autentické, a teda platné vstupenky na koncerty, predstavenia a iné podujatia. Vstup na podujatie vám zaistia jedinečné čiarové kódy vytlačené na všetkých vstupenkách. Okrem toho ponúkame aj garanciu na vstupenky, o ktorej sa môžete viac dočítať tu: http://www.onlineticketshop.nl/klantenservice/ticketgarantie. V prípade akýchkoľvek otázok o vstupenkách sa spojte s portálom Onlineticketshop. Naši pracovníci zákazníckeho servisu vám radi pomôžu. Môžete sa na nás obrátiť na čísle +31(0)502011520, prípadne prostredníctvom konverzácie, aplikácie WhatsApp alebo e-mailu.

Skupinové rezervácie

Ak si chcete spolu s kolegami zaspievať na koncerte Toppers, povzbudiť s priateľmi svoj obľúbený futbalový tím alebo si užiť kabaretný večer s rodinou, môžete požiadať portál Onlineticketshop o skupinovú rezerváciu! Následne sa už postaráme o to, aby ste si užili zábavný večer. 

Prezraďte nám svoje špecifické požiadavky a naši odborníci na vstupenky vám pripravia fantastický balíček. Vďaka našim skúsenostiam ponúkame skupinový vstup na tie najexkluzívnejšie podujatia. 

A ak vaša žiadosť príde na poslednú chvíľu, nič sa nedeje! Urobíme všetko pre to, aby sme vám pripravili vhodný balíček a postaráme sa o to, aby bolo všetko riadne zorganizované. Vyplňte formulár so žiadosťou a my sa s vami čo najskôr spojíme.

Platba

Ako môžem zaplatiť?

Za objednávku môžete zaplatiť kreditnou kartou (napr. Visa, Mastercard alebo American Express) či pomocou systému iDEAL. Ak chcete zaplatiť bankovým prevodom, obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorého pracovníci vám e-mailom zašlú platobné pokyny. Žiaľ, nie je možné platiť formou žíra.

Pri mojej platbe sa vyskytol problém. Čo mám robiť?

Ak máte problém s dokončením platby, odporúčame vám, aby ste sa obrátili na náš zákaznícky servis. Tamojší pracovníci vám oznámia stav platby, aby ste sa vyhli duplicitným platbám či objednávkam. V prípade pochybností o tom, či vaša platba prebehla správne, vám radíme, aby ste sa pred uskutočnením novej objednávky najskôr obrátili na nás.

Preprava lístkov

Kedy dostanem vstupenky?

Športové zápasy:
Často sa stáva, že organizátor spôsobí oneskorenie vydania vstupeniek, takže občas môže trvať dlhšie, kým vám budeme môcť vstupenky poslať. V takom prípade vás o tejto skutočnosti budeme informovať v rámci e-mailu s potvrdením. V každom prípade dostanete vstupenky minimálne dva týždne pred začiatkom podujatia.

Priame prevzatie:
Ak je vedľa dostupných vstupeniek uvedený nápis „priame prevzatie“, budete si môcť vstupenky prevziať v priebehu jedného pracovného dňa od uskutočnenia objednávky. Ak platíte pomocou systému iDEAL, dostanete vstupenky do troch hodín.

Vstupenky sú rezervované:
Vstupenky už máte rezervované, ale zatiaľ ich nemáme k dispozícii. Určite vám ich však v závislosti od dostupnosti pošleme minimálne dva týždne pred začiatkom podujatia.

Môžem sledovať dodanie mojich vstupeniek?

Ak vaše vstupenky posiela UPS, dostanete prostredníctvom e-mailu sledovací kód, pomocou ktorého môžete sledovať svoje vstupenky na webovej stránke spoločnosti UPS. Ak potrebujete konkrétne informácie o dodaní alebo ak ste ani po troch dňoch od potvrdenia ich odoslania vstupenky nedostali, pošlite e-mail pracovníkom zákazníckeho servisu (info@onlineticketsshop.com). Následne celú záležitosť preskúmame.

I cannot log in, what should I do?

When you place an order, Onlineticketshop automatically creates an account for you. You will receive an email with a link to set your personal password. Have you missed that email? Don't worry, you can request for the link again here. Did you make an unfortunate spelling mistake in the email address and is that the reason that you are not able to log in, or is there any other problem? Please contact us.

Predaj vstupenky

Ako môžem predať vstupenky?

Ak sa nemôžete zúčastniť na podujatí, na ktoré ste si zakúpili vstupenky, nezúfajte, pretože môžeme vaše vstupenky ponúknuť na predaj na portáli Onlineticketshop. Zaslaním e-mailu na adresu info@onlineticketsshop.com.sa nás môžete spýtať, či nechceme kúpiť vaše vstupenky. Naši pracovníci zákazníckeho servisu sa pokúsia na váš e-mail odpovedať do 24 hodín.

Transparentné ceny

Pôvodná cena vstupeniek je jasne uvedená, pričom neexistujú žiadne skryté poplatky

Garantované "najlepšie" sedadlá

Celosvetové dostupné vstupenky na vypredané koncerty s najlepšími výhľadmi

Exkluzívna služba

Ak vstupenky nie sú dostupné, budeme sa vám ich snažiť nájsť.